Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Min nya underbara blogg!

Av underthesky - 25 januari 2012 03:56

Tjo!

Skoj att du hittade hit, jag tänkte börja blogga här på bloggplatsen, eftersom jag just nu har enormt svårt att sova. Därför tyckte jag namnet underthesky passade bra på min blogg. Hoppas att du skall trivas här hos mig och att vi skall kunna komma överens ;-) Det är nog ganska lungt eftersom jag är relativt snäll för det mesta. Jag bits inte, så mycket är säkert.


Vad kommer jag skriva om här då tro? Jo, jag tänkte berätta lite om mitt liv och om min vardag. Det händer mycket ibland, medan det under andra perioder händer väldigt lite. Så kan det vara, och så känns det som det är just nu. Skall ta en macka och krypa ner i sängen igen, får väl se om det blir lättare att sova sen.


Hej då!

/S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av underthesky - 25 oktober 2013 09:05

Känner mig otroligt inspirerad och lite smickrad. Blev nämligen tillfrågad igår om att vara med och starta upp en fackklubb på vår arbetsplats. Eller egentligen är det inte bara vår arbetsplats som skall ingå i fackföreningen utan även två fabriker i...

Av underthesky - 18 juli 2013 12:02

Har en bekant som har en 18 åring hemma. Nu går han bara och drar hela dagarna och trots att modern flera gånger påpekat hur viktigt det är att han ser till att skaffa ett sommarjobb, verkar det helt enkelt inte ha fått fäste i hjärnbarken. Istället ...

Av underthesky - 2 april 2013 19:49

Hade ingen aning om det tidigare men Miljö Partitets sida ingår i ett SEO-test. Där man vill få sidan att ranka för termen en urbota inskränkthet. Med hjälp av hundra eller tusentals länkar hoppas man få sidan att hamna överst i Googles sökresultat. ...

Av underthesky - 24 maj 2012 08:17

Det har blivit dags att fixa till vårt hus och jag har bestämt mig för att göra slag i saken och fixa en byggställning idag på förmiddagen. Vi skall mögelsanera hela vårt hus och plocka bort panelen fullständigt. Så vi har 8 Veckor av härligt arbete ...

Av underthesky - 22 februari 2012 02:06

Lika mycket som jag tycker om Converse skor tycker jag det är jobbigt att försöka hitta dem på internet. Länge har jag undrat varför det inte finns någon prisjämförelse sida för dessa skor, ja menar hur svårt ska det vara. Ofta kostar ju Converse sko...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards